Stillingsannonse:

HR-rådgiver 100% stilling

Søknadsfrist: 29.september 2022

Om stillingen

Arbeidsgiver: Østre Toten kommune

Stillingstittel: HR- rådgiver 100 % stilling

Søknadsfrist: 29.september

Ansettelsesform: Fast

Sted: Rådhusgata 20, 2850 Lena

Kontaktperson: Liz Merete Tangen

Telefon: 952 20 080

Har du bred erfaring fra offentlig sektor med kjennskap til personaladministrative oppgaver som forhandlinger, drøftinger og god kjennskap til lov- og avtaleverk? Da kan du være den vi leter etter. Vi søker deg som er fremoverlent og bidrar til gode arbeidsprosesser.

Rådgiveren inngår i sektor for stab-støtte; avdeling for HR/Kommunikasjon.

Stillingen består av en kombinasjon av teamarbeid og selvstendig arbeid, og gir muligheter for å jobbe med spennende og varierte oppgaver i et hektisk og positivt miljø.

Arbeidsoppgaver

  • Forvalte lov- og avtaleverk
  • Vår fremste ressurs innenfor lønnsforhandlinger
  • Delta og bistå i drøftinger
  • Bistå ledere i HR-relaterte oppgaver og fungere som lederstøtte i bl.a. personalsaker, sykefraværssaker, rekruttering mm.
  • Bistå i opplæring og onboarding av nytilsatte
  • Stillingen vil kunne tillegges andre oppgaver innenfor avdelingens arbeidsområder dersom hensynet til kommunens behov skulle tilsi det.

Kvalifikasjoner

  • Relevant utdanning på bachelor-nivå, gjerne master
  • Dokumentert relevant erfaring kan kompensere for krav til formell utdannelse
  • God kjennskap til lov- og avtaleverk, gjerne fra kommunal sektor
  • Veiledningskompetanse, samt erfaring med prosessledelse og forbedringsarbeid er en fordel
  • Gode digitale ferdigheter er nødvendig

Personlige egenskaper

  • Du er relasjonsbygger og tillitsskapende
  • Du er innovativ og trives med endringsprosesser
  • Du er strukturert og evner å arbeide selvstendig
  • Du er nytenkende og bidrar til utvikling ut fra et helhetsperspektiv
  • Du er analytisk i din tilnærming til arbeidsoppgaver, har høy arbeidskapasitet og gjennomføringsevne
  • Personlig egnethet vil vektlegges

Vi tilbyr

  • Lønn etter avtale og pensjonsordning i KLP
  • Fleksibel arbeidstidsordning
  • Gode muligheter for faglig og personlig utvikling

Som ansatt i Østre Toten kommune vil du omfattes av en god pensjons- og forsikringsordning. Vi har meningsfulle arbeidsoppgaver og et inkluderende arbeidsmiljø.Arbeidstakere tilsettes i Østre Toten kommune på de vilkår som til enhver tid fremgår av gjeldende lover, reglementerog Hovedtariffavtalen. Det trekkes 2% av bruttolønn til pensjon.

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.

Om arbeidsgiveren

Østre Toten kommune er én av 46 kommuner i Innlandet fylke, og har ca. 15 000 innbyggere. Vår visjon er Livskvalitet ved Mjøsa . Vi leverer gode tjenester til innbyggerne våre takket være arbeidstakere med engasjement og høy kompetanse. Vi kan tilby utfordrende og meningsfulle arbeidsoppgaver innenfor et stort spekter av fagområder. Vi har en god pensjonsordning og et inkluderende arbeidsliv. Kommunens verdier er Nytenking, Kvalitet og Respekt.

Powered by Labrador CMS