Stillingsannonse:

Intrum AS søker HR Service Partner

Søknadsfrist: 11. april

Om stillingen

Arbeidsgiver: Intrum AS

Stillingstittel: HR Service Partner

Søknadsfrist: 11.04.2023

Ansettelsesform: Fast

Sted: Trondheim

Kontaktperson: Anne Mørup-Andersen

Mail: anne.morup-andersen@intrum.com

Vi søker etter en engasjert og dedikert HR Service Partner som vil bli en del av vårt HR-team i Trondheim. Er det du?

Vi ser etter deg som har relevant erfaring med lignende rolle og oppgaver i HR faget. Gjennom dette har du opparbeidet faglig tyngde og er motivert til å levere solide HR-tjenester til forretningsområdene. For å trives i rollen er det viktig at du er ansvarsbevisst og har høy arbeidskapasitet.

Når du jobber i Intrum jobber du for en bedrift som dedikerer seg til å hjelpe folk.
Vi er mer enn 10.000 medarbeidere i 25 land, og er verdens største leverandør av kredittjenester.

Få en jobb med mening

Bransjen vår handler om å hjelpe andre. Hjelpe mennesker med gjeldsproblemer ut av en vanskelig situasjon. Hjelpe bedrifter med å få betalt, så de har muligheten til å vokse og ansatte flere medarbeidere. Noe som igjen skaper positive ringvirkninger for hele samfunnet.

Du vil fort legge merke til at menneskene, både medarbeidere, kunder og sluttkunder, står i sentrum av jobben vi gjør. Vi bryr oss om medarbeiderne våre og i Intrum har du mange muligheter til å utvikle deg. I en stor organisasjon som vår er det rom for å ta neste karrieresteg, spesialisere seg eller bytte fagområde.
Du kan til og med få internasjonal erfaring.

Våre kolleger sier dette om å jobbe i Intrum:

“Fantastiske kollegaer, spennende arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter,
stolt av hver dag å komme på jobb for å bidra inn i det viktige oppdraget Intrum har i samfunnet!”

Sentrale ansvarsområder og arbeidsoppgaver

  • HR administrasjon, rapportering og analyse

  • Støtte ledere og medarbeidere i HR-relaterte spørsmål

  • Superbruker i våre HR og lønnssystem

  • Opplæring av ansatte i riktig systembruk

  • Pensjon og forsikringsordninger

  • Kontakt med og kontroll av vår lønnsleverandør

  • Støtte ledere i sykefraværsoppfølging

  • Bidra i HR-prosesser / prosjekter

  • Samarbeid med fagforeninger og tillitsvalgte

  • Rekruttering- og onboarding prosesser

Stillingen passer godt for deg som…
Er serviceinnstilt, proaktiv og strukturert. Du er glad i å skape relasjoner på ulike nivåer, og har god dømmekraft. Og ikke minst brenner du for HR faget.

  • Du har en relevant universitetsgrad, gjerne en master innen økonomi, administrasjon eller HR

  • 5+ års erfaring i en lignende rolle, gjerne fra en internasjonal eller nordisk organisasjon

  • God kompetanse og erfaring innen arbeidsrett, arbeidsmiljøloven og ferieloven

  • God kompetanse innen HR og lønnssystemer, MS Office og IT systemer generelt er en forutsetning, erfaring med Workday er en fordel

  • Gode kommunikasjonsevner skriftlig og muntlig på engelsk. Hvis du behersker andre språk, er også det en fordel

  • Sertifisering i SHL, Cut-e eller lign. er en fordel

  • Vi forventer at alle våre søkere har en ryddig økonomi

Vi tilbyr utfordrende oppgaver, gode utviklingsmuligheter og konkurransedyktige betingelser i et fremtidsrettet selskap. Du vil bli en del av et engasjerende og hyggelig arbeidsmiljø, som legger vekt på omtanke, samarbeid og utvikling.
Rollen rapporterer til HR leder, Norge.

Arbeidssted for stillingen: Trondheim.

En hybrid arbeidsmetode: Vi ser at en hybrid arbeidsmetode, hvor man kan jobbe både hjemmefra og fra kontoret, skaper muligheter for å prestere og jobbe like effektivt i virtuelle omgivelser som ved personlig oppmøte.

Er du nysgjerrig og har spørsmål?

Du er velkommen til å ta kontakt med Anne Mørup-Andersen, Talent Acquisition Manager, anne.morup-andersen@intrum.com, for mer informasjon om stillingen.

Vi i Intrum ønsker å bidra til et inkluderende og mangfoldig arbeidsliv.
Vi anerkjenner våre forskjeller og vet at dette er en styrke. Vi er fullt klar over at vi alle er en ressurs for samfunnet, uavhengig av alder, funksjonsevne, kjønn, religion, etnisitet eller seksuell legning.
Derfor oppfordrer vi alle til å søke på en jobb hos oss. Kom som du er.

Søknadsfrist: Snarest, søknader vurderes løpende

Kun søknader mottatt gjennom vårt nettbaserte system vil bli vurdert.

Do you feel that you might be the right person? Great! Apply now.
Looking forward to hearing from you!

About Us

Intrum is the industry-leading provider of credit management services.
Our business is about helping others. Helping individuals in debt get out of difficult situations. Helping companies get paid, so they can grow, employ and prosper. Which in turn is good for the whole economy. With us, you become an important part of this circuit. Adding a deeper meaning to your job. In addition to all the professional development opportunities our large an

Powered by Labrador CMS