Stillingsannonse:

Orkla Confectionery & Snacks Norway søker HR Manager Supply Chain

Søknadsfrist: 26. november

Om stillingen

Arbeidsgiver:  Orkla Confectionery & Snacks Norway

Stillingstittel:  HR Manager Supply Chain

Søknadsfrist: 26.11.2023

Ansettelsesform: Fast

Sted: Trondheim

Kontaktperson: Heidi Lindemark Askevold
Telefon: 22 54 40 00

Kontaktperson:  Linda Keller-Storrud
Stillingstittel: HR direktør

Telefon: 93 28 48 30

Vi søker en forretningsorientert og engasjert HR Manager med et stort hjerte og brennende engasjement for kulturarbeid

Som HR Manager Supply Chain i Orkla Confectionery & Snacks Norge (OCSN) vil du få en spennende arbeidshverdag med stor variasjon i oppgaver, og mulighet for å utvikle deg og vokse i rollen.

Vi søker deg som identifiserer deg med verdiene våre; modig, inspirerende og til å stole på.

Vi håper også at du er en som liker å ha det gøy på jobb i tillegg til å være nysgjerrig, løsningsorientert og har høy integritet. Hvis du kjenner deg igjen,
kan vi være en god match!

Du vil få jobbe i det største selskapet innenfor nytelse (godteri, snacks & kjeks)
i det norske markedet. Vi lever for å være "kongen av kos og glede" og berører tusenvis av liv med våre søte og salte favoritter hver dag. Selskapet vårt har historie helt tilbake fra 1883, og vi som jobber her er ekstremt stolte av arbeidsplassen og merkevarene våre

Hos oss vil du jobbe med mange spennende oppgaver og prosjekter.

Hovedansvarsområdene er oppsummert her:

  • rekruttering fra A til Å (helt fra utarbeidelse av stillingsutlysning til den
    ny-ansatte er godt om bord hos oss)
  • aktivt bistå og/eller lede organisasjonsutviklings- og endringsarbeid
  • lede arbeidet med kultur- og verdiplattformen vår som også omfatter mangfold og inkludering
  • utarbeide strategi og planer for internkommunikasjon
  • sikre tett og godt samarbeid med våre tillitsvalgte og gjennomføre drøftinger ved behov
  • drive et aktivt arbeid med lederutvikling, kompetanseheving og talent management
  • delta og koordinere lønnsforhandlinger med våre fagforeninger
  • jobbe aktivt for å sikre et lavt sykefravær
  • og ellers jobbe med andre av HRs ansvarsområder som arbeidsrett og personaladministrasjon

Men, du skal selvfølgelig ikke gjøre alt alene. Du blir en del av et faglig sterkt og ikke minst veldig hyggelig HR-team på totalt 4 personer, og får i tillegg personalansvar for 2 administrative ressurser som sitter på Nidar. Arbeidssted blir Nidar-fabrikken i Trondheim, men som HR Manager Supply Chain må du også fordele tiden din på KiMs-fabrikken vår på Skreia, samt hovedkontoret vårt på Skøyen i Oslo. Stillingen rapporterer til HR direktør.

Skal du lykkes i denne rollen bør du være serviceinnstilt, ha sterk gjennomslagskraft og være strukturert. Vi håper du tar selvstendig initiativ og har en glødende interesse for HR-faget. Du bør også ha høy arbeidskapasitet og like tempo.

Du må ha gjennomført høyere utdanning, og ha nødvendig erfaring innen HR arbeid. Utstrakt relevant erfaring kan kompensere for utdanningskrav.

Du kan forvente en arbeidsplass med godt samhold, som vi tenker er en typisk egenskap i OCSN. Flotte folk og flotte merkevarer. Det er hvem vi er.

Vi kjennetegnes i stor grad av lagånd og samarbeid mellom kollegaer.
Vi jobber for at alle våre ansatte skal få utfordringer og prestere på et høyt nivå,
og ønsker å kultivere en mangfoldig og inkluderende arbeidsplass for alle ansatte. Vi har et genuint ønske om at våre medarbeidere skal lykkes - og ser på deres karriereutvikling og trivsel som vinn-vinn.

Vi kan love deg et spennende, variert og inspirerende arbeidsmiljø med dyktige kollegaer i et selskap hvor vår kultur og våre verdier settes høyt!

Vi har blant annet egne bedriftshytter og treningsordning. I tillegg har vi gode forsikringsordninger, konkurransedyktige betingelser og ikke minst tilgang på Norges beste godteri, snack og kjeks.

KONTAKTINFORMASJON:

Flere opplysninger kan du få hos HR direktør Linda Keller-Storrud på
tlf. 932 84 830

Vi ønsker et mangfoldig arbeidsmiljø og oppfordrer alle kvalifiserte til å søke uavhengig av kjønn, etnisk bakgrunn, alder etc.

Søknadsfrist: 26. november 2023

Vi ser fram til å motta din søknad og CV via denne siden.

NB! Det er kun søknader hvor det er lagt ved søknadsbrev, vitnemål og relevante attester som vil bli vurdert.

Om arbeidsgiveren

Orkla Confectionery & Snacks Norge ble etablert i 2013 og var en sammenslåing av de tidligere selskapene Nidar, KiMs og Sætre. Vi er den største leverandøren av produkter til kos og glede i det norske markedet. Du møter oftest Nidar,
KiMs eller Sætre som avsender på de fleste av våre produkter og vi jobber med merker som f.eks. Stratos, Smash!, Troika, Nidar, New Energy, Laban, Doc`, KIMs, Cheez doodles, Polly, Safari og Sætre for å nevne noen. Vi er den største aktøren innen godterier, kjeks og snacks og tilgrensende produkter i det norske markedet. Med kjente merker og de beste smakene skal vi begeistre og glede det norske folk. Vi skal skape lønnsom vekst ved å utvikle attraktive produkter i og på tvers av kategoriene. Vår unike forbrukerinnsikt, kategoriforståelse, innovasjonsevne og salgskraft gjør oss til handelens foretrukne partner. Med en konkurransedyktig verdikjede og nærhet til det norske markedet skaper vi verdi for oss selv og for våre eiere.

Powered by Labrador CMS