Stillingsannonse:

Service Delivery Manager

Søknadsfrist: Snarest

Om stillingen

Arbeidsgiver: Zalaris

Stillingstittel: Service Delivery Manager

Søknadsfrist: Snarest

Ansettelsesform: Fulltid

Sted: Oslo

Kontaktperson: Wenche Kvalvaag

Telefon: 908 28 471

SAt Zalaris, we simplify HR and payroll administration, empower our customers with useful information so that they can invest more in their people. Our consultants have more than 20 years of experience in transforming HR with our clients. We have three values that guide the way we work:Everyone matters. We believe that no one person is better than another. Aiming high. We dare to aim high, #bestingmyself is everyone’s motto because we give the best version of ourselves to the team.Team spirit. We believe that the best results are achieved not by being the best in the team but by bringing the best out of your team and supporting each other across the finish line.

Leter du etter en spennende mulighet til å være ansvarlig for leveransene for store og internasjonale kunder i et selskap som opplever kontinuerlig vekst? Vi oppfordrer deg til å kontakte oss for å se om du og Zalaris kan være en god match. Hvis du har erfaring med outsourcing av leveranser innen HR, lønn og eventuelt IT -tjenester mot store kunder og trives med kundekontakt, vil vi svært gjerne høre fra deg.

Vi ser etter deg som styrer din hverdag på en strukturert måte. Du har oversikt over helheten samtidig som du har nødvendig innsikt i viktige detaljer for å møte kundenes behov. Du er kvalitetsbevisst og løsningsorientert. Du kommuniserer godt på alle nivåer både hos kunden og internt. Du leder med tydelighet og engasjement, og bidrar til at alle i leveranseteamene presterer opp mot sitt beste.

De viktigste oppgavene som Service Delivery Manager vil blant annet være:

• Å være hovedansvarlig for leveransene til kundene på tvers av lokasjoner i inn- og utland. Målet er å levere tjenester med høy kvalitet og være stolt over å bidra til høy kundetilfredshet

• Følge opp, rapportere og analysere KPI ihht kontrakt både mot kunden og internt i Zalaris• Ha en proaktiv og rådgivende rolle og drive kontinuerlige forbedringer av kundeprosesser og tilføre verdi til kundene

• Være ansvarlig for finansiell planlegging, oppfølging, budsjettering og fakturering for egne kunders virksomhet

• Sikre at kundedokumentasjon alltid er oppdatert

• Godkjenne system- eller prosessendringer og annen type autorisasjonsforespørsler

• Være ansvarlig for å utarbeide månedlige servicerapporter og organisere servicemøter i henhold til avtalt styringsmodell

• Behandle og følge opp endringsordre for egne kunder

Kjenner du deg igjen i følgende beskrivelse?

• Bachelor- eller Mastergrad fra relevant fagområde

• Kan kommunisere godt både skriftlig og muntlig på engelsk og norsk

• Evner å håndtere kundeforhold på en profesjonell måte

• Har erfaring fra arbeid med av lønn og personaladministrasjon, lønnsregnskap og lønnsprosesser ende-til-ende eller andre HR-prosesser

• Har kunnskap om eller kjenner til SAP HCM• Har erfaring fra kundeservice

• Har erfaring fra leveranse på tvers av team både nasjonalt og internasjonalt

• Er forretningsinnstilt, analytisk og oppmerksom på kundens behov

• Har solid forståelse for kundenes forventninger i service- virksomheter

Som Service Delivery Manager i Zalaris kan vi tilby deg:

• Mulighet til å jobbe med noen av de største og mest kjente kundenavnene innen forskjellige bransjer, mange notert på Oslo børs

• Lokal tilhørighet med gode kollegaer i Oslo, i kombinasjon med et kollegialt fagmiljø for SDM’er på tvers av landegrenser

• Konkurransedyktige betingelser

• Deltagelse på sosiale arrangementer og teambuildings- aktiviteter

Hvis du har spørsmål om stillingen kan du kontakte Senior Team Manager, Wenche Kvalvaag - Mail: wenche.kvalvaag@zalaris.com - Mobil: +47 908 28 471

Send inn din søknad i dag og bli en del av #teamZalaris!

Referansenr: 802

Reference No: 802

Powered by Labrador CMS